Είσαι εδώ
Home > HOMEPAGE HOT POSTS > Ετοιμάζει μεγάλη αλλαγή στις μεταδόσεις η Premier League

Ετοιμάζει μεγάλη αλλαγή στις μεταδόσεις η Premier League

Η Premier League βρίσκεται στη μέση της εκπόνησης σχεδίων για μια υπηρεσία συνεχούς ροής τύπου Netflix, όπου τα παιχνίδια μεταδίδονται απευθείας στους οπαδούς.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Premier League, Richard Masters, αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια πλατφόρμα άμεσης ροής για την Premier League, έχοντας εξετάσει το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιου είδους υπηρεσία με περιεχόμενο για τις σεζόν 2019-22.

Η κίνηση θα επέτρεπε στην Premier League να αποκόψει τον μεσάζοντα και να παρέχει ένα κανάλι στυλ «Premflix» παρά να πουλήσει τα δικαιώματά τους σε διάφορες τηλεοπτικές εταιρείες για τις σεζόν 2022-25.

Επί του παρόντος, οι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί υποβάλλουν προσφορές για πακέτα σε κύκλους τριών ή έξι ετών σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά με την αξία των δικαιωμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο να σημειώνουν μικρή κάμψη, η Premier League διερευνά μια υπηρεσία η οποία παραδίδεται «απευθείας στο καταναλωτή.»

Οι θεατές τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και σε όλο τον κόσμο καλούνται να πληρώσουν ενδεχομένως πολλές συνδρομές για να παρακολουθήσουν αγώνες κατά σεζόν και η λογική είναι ότι η εξάλειψη του μεσάζοντα θα μπορουσε να συνεχισει την ροή χρημάτων στην Premier League.

Και η νέα υπηρεσία θα μπορούσε να κυκλοφορήσει το 2022 σε επιλεγμένες αγορές, όπου εάν επιτυχής θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα το πώς μεταδίδεται το ποδοσφαίρο.

«Κατά τη διάρκεια της τελευταίας διαδικασίας για τα δικαιώματα των σεζόν 2019-22 επενδύσαμε πολλούς πόρους για την οικοδόμηση της εμπειρίας απευθείας προς τους καταναλωτές », δήλωσε ο Masters.

«Εξετάσαμε κατά πόσο στρατηγικά θα ήταν η κατάλληλη στιγμή να δοκιμάσουμε μερικές αγορές αλλά στη συνέχεια αποφασίσαμε κατά αυτού.

«Ήμασταν έτοιμοι την τελευταία φορά και θα είμαστε έτοιμοι την επόμενη φορά που θα προκύψει η ευκαιρία. Τελικά η Premier League θα μεταδοθεί μ’ένα συνδυασμό πωλήσεων δικαιωμάτων άμεσα στους καταναλωτές και [παραδοσιακών] μέσων μαζικής ενημέρωσης.

«Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον των αθλητικών δικαιωμάτων. Δεν νομίζω ότι η φούσκα έχει σκάσει επειδή η επιχείρησή μας αντισταθμίζεται αποτελεσματικά μεταξύ εσωτερικών και διεθνών επιδόσεων «.

Διάφορες αναφορές, μεταξύ των οποίων και από την Athletic και τη Times, δείχνουν ότι η Premier League έκανε το πρώτο τους τεστ στη Σιγκαπούρη, όπου πάνω από 400.000 προσυπογράφουν αυτήν την περίοδο, αλλά η πλειοψηφία των συλλόγων θεωρούσε ότι ήταν πολύ σύντομα, αν και είχε συμφωνηθεί το ποσό των 70 εκατομμυρίων λιρών και η Premier League ηθελε να ρισκάρει.

Υπάρχει ασφαλώς πολύ μεγάλο ρίσκο με την κίνηση αυτή, καθώς η μετάβαση από εξασφαλισμένα έσοδα στα έσοδα που βασίζονται σε καταναλωτές είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά ο Masters παραμένει αισιόδοξος ότι είναι μια βιώσιμη λύση.

Ωστόσο, είναι πιθανό η πλατφόρμα να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στο εξωτερικό, πριν από το Ηνωμένο Βασίλειο, πράγμα που θα απαιτούσε μεγάλες επενδύσεις και πολύπλοκες εργασίες τροφοδοσίας σε διάφορες αγορές και γλώσσες.

Αλλά με διάφορα αθλητικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο που εξετάζουν παρόμοια εγχειρήματα, η Premier League θα μπορούσε σίγουρα να κοιτάξει να εισπράξει ποσά μεγαλύτερα απ’τις τωρινές συμφωνίες, οι οποίες την δίνουν περίπου 9 δισεκατομμύρια λίρες.

Είναι σημαντική κίνηση για τους οπαδούς, γιατί έτσι θα μπορούσε να κάνει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή στις ώρες έναρξης πολύ πριν από ένα παιχνίδι , εξαλείφοντας τις ανησυχίες για την αλλαγή των σχεδίων ταξιδιού και το προκύπτον κόστος.

Μεγάλη αλλαγή που μπορεί να αλλάξει τα πάντα στην Premier League.
Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση

Top
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com