Είσαι εδώ
Home > HOMEPAGE HOT POSTS > Υπό σκέψη να βρεθεί «νονός» χορηγός για την Anfield Road

Υπό σκέψη να βρεθεί «νονός» χορηγός για την Anfield Road

Με την επέκταση της εξέδρας Anfield Road Stand να έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ο εμπορικός διευθυντής της Liverpool δήλωσε ότι «θα εξέταζε» το ενδεχόμενο πώλησης των δικαιωμάτων ονομασίας της, καθώς και ότι αποκαλύπτει «τρέχουσες συζητήσεις» με τη Nike.

Η νέα κερκίδα Anfield Road φαίνεται υπέροχη όταν είναι γεμάτη και πραγματικά προσθέτει στην ιδιαίτερη αίσθηση που δημιουργείται στο Anfield όταν οι Reds βρίσκονται στο γήπεδο. Έχει καθυστερήσει σχεδόν ένα χρόνο, αλλά έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σχεδόν όλες οι θέσεις είναι σε θέση να γεμίσουν την ημέρα του αγώνα.
Με την ανακαίνιση, ήρθε το αναπόφευκτο ερώτημα πώς μπορεί ο σύλλογος να βγάλει χρήματα από αυτήν. Ένα μεγάλο θέμα συζήτησης ήταν αν ο σύλλογος θα ήταν ανοιχτός στο να πουλήσει τα δικαιώματα ονομασίας της κερκίδας.

Μιλώντας στον James Pearce της Athletic, ο εμπορικός διευθυντής της Liverpool, Ben Latty, αποκάλυψε: «Το συζητήσαμε και το συζητήσαμε. Τίποτα δεν είναι εκτός τραπέζης σε σχέση με αυτό, φυσικά και θα το εξετάζαμε».

Το εισόδημα από την πώληση αυτών των δικαιωμάτων θα μπορούσε να είναι προσοδοφόρο. Η Marca αναφέρει ότι η Barcelona θα κερδίζει περίπου 17 εκατομμύρια λίρες ετησίως από τη συμφωνία της να πουλήσει τα δικαιώματα ονομασίας του Camp Nou στη Spotify. Εν τω μεταξύ, το 90min αναφέρει ότι η κινεζική εταιρεία πληροφορικής Wanda πληρώνει στην Atletico Madrid 8,4 εκατομμύρια λίρες το χρόνο για να ονομάζει το γήπεδό της Wanda Metropolitano, όπου η Liverpool κατέκτησε το Champions League του 2019.

Η συμφωνία της Liverpool πιθανότατα δεν θα είναι τόσο μεγάλη όσο αυτή, καθώς οι συμφωνίες αυτές αφορούν πλήρη γήπεδα. Επιπλέον, ο Latty εξήγησε πώς το «πιο πιθανό αποτέλεσμα» δεν είναι να πουληθούν τα δικαιώματα ονομασίας για ολόκληρη την εξέδρα.

Ο Latty είπε: «Η μεγαλύτερη πιθανότητα και το πιο πιθανό αποτέλεσμα όσον αφορά την εμπορική εκμετάλλευση του Anfield Road End θα είναι να υπάρχουν θέματα και περιοχές του. Είτε πρόκειται για τα δικαιώματα ονομασίας ενός σαλονιού φιλοξενίας είτε για έναν χώρο ενεργοποίησης εντός της ζώνης φιλάθλων, η οποία θα χωράει 2.500 φιλάθλους πριν από τον αγώνα. Τέτοιου είδους πράγματα θα είναι πιο ενδιαφέροντα για τους blue-chip εταίρους με τους οποίους μιλάμε».

Δεν είναι η πρώτη φορά που τίθεται το θέμα των δικαιωμάτων ονομασίας. Το 2022, ο διευθύνων σύμβουλος της Liverpool Billy Hogan δήλωσε στην Athletic: «Δεν θα λέγαμε όχι σε αυτό, αλλά δεν είναι κάτι που επιδιώκουμε ενεργά αυτή τη στιγμή».

Αν και πολλοί θα δέχονταν ότι το όνομα ενός χορηγού στην εξέδρα Anfield Road είναι μια θυσία που αποτελεί μέρος του σύγχρονου ποδοσφαίρου, πολλοί θα ήταν αντίθετοι σε αυτό, αν και όχι στον ίδιο βαθμό με τη μετονομασία του ίδιου του Anfield.

Η Liverpool έχει μετονομάσει το παλιό της προπονητήριο, το Melwood, όπου προπονείται πλέον η γυναικεία ομάδα, καθώς και τη νέα της βάση στο Kirkby. Και οι δύο έχουν πλέον στην επίσημη ονομασία τους την AXA, την ασφαλιστική εταιρεία που είναι επίσης χορηγός των προπονητικών κιτ της Liverpool. Τα ρούχα της Liverpool κατασκευάζονται από τη Nike και η συνεργασία αξίζει τουλάχιστον 30 εκατομμύρια λίρες ανά σεζόν.

Όταν ρωτήθηκε για την ανανέωση των συμφωνιών με την AXA και τη Nike, ο Latty εξήγησε: «Κάνουμε αυτές τις συζητήσεις με την AXA και ελπίζουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα. Όσον αφορά τη Nike, δεδομένου του τεράστιου όγκου του κιτ που παράγουμε σε όλο τον κόσμο και της διανομής που σχετίζεται με μια τέτοια συμφωνία, υπάρχει μακρύς δρόμος που οδηγεί σε τέτοιου είδους συμφωνίες.
Έχουμε συνεχείς συζητήσεις μαζί τους. Δεν μπορώ να παραβιάσω καμία εμπιστευτικότητα όσον αφορά το πού κατευθύνονται».

Το τρέχον συμβόλαιο των Reds με τη Nike πιστεύεται ότι θα λήξει στο τέλος της επόμενης σεζόν.

Υπό σκέψη να βρεθεί «νονός» χορηγός για την Anfield Road
Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση

Top
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com