Είσαι εδώ
Home > HOMEPAGE HOT POSTS > Το νέο πλάνο της Nike για τις ποδοσφαιρικές εμφανίσεις

Το νέο πλάνο της Nike για τις ποδοσφαιρικές εμφανίσεις

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας L’Equipe, η Nike εξετάζει το ενδεχόμενο να προμηθεύει κάθε δύο χρόνια με καινούργιες εμφανίσεις τους συλλόγους, με τους οποίους διατηρεί χορηγικές συμφωνίες, σε μια προσπάθεια να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, καθώς η βιομηχανία της κλωστοϋφαντουργίας είναι υπεύθυνη για το 2% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Η Nike υπέγραψε με την Liverpool το 2020 μια συμφωνία αξίας 30 εκατομμυρίων λιρών ετησίως (εγγυημένα χρήματα), με τους Reds να λαμβάνουν επιπρόσθετα το 20% των εσόδων, τα οποία προέρχονται από την πώληση των προϊόντων Liverpool/Nike παγκοσμίως.

Ορισμένοι αναλυτές προβλέπουν ότι η αξία της συμφωνίας θα μπορούσε να φτάσει τα 70 εκατομμύρια λίρες, δεδομένης της παγκόσμιας εμβέλειας της επωνυμίας της Liverpool.

Η παρουσίαση νέας φανέλας κάθε σεζόν αποτελεί συνηθισμένη πρακτική για τους συλλόγους, με την Liverpool να την υιοθετεί από το 2012, την τελευταία χρονιά της συμφωνίας με την Adidas, πριν οι Reds κάνουν τη βραχύβια μετάβαση στην Warrior Sports.

Η διετής χρησιμοποίηση των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων αποτελούσε συνηθισμένη πρακτική μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2000, αλλά το μεγάλο ποσό εσόδων, τα οποία μπορούσαν να προκύψουν από την πώληση τους παγκοσμίως ανάγκασε τους συλλόγους των κορυφαίων πρωταθλημάτων της Ευρώπης να στραφούν στην επιλογή της κυκλοφορίας καινούριας εμφάνισης κάθε χρόνο.

Με το κόστος ζωής να αυξάνεται και την οικονομική επιβάρυνση των οπαδών που ακολουθούν την ομάδα τους να έχει αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου μέσω των τιμών των εισιτηρίων, των συνδρομών στην τηλεόραση και του merchandising, μεταξύ άλλων, η προσοχή φαίνεται να έχει στραφεί σε μέτρα που θα ελαφρύνουν την τσέπη των οπαδών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Brentford, η οποία την επερχόμενη σεζόν 2022/23 θα χρησιμοποιήσει την εμφάνιση της περασμένης σεζόν, σε μια προσπάθεια να περιορίσει το κόστος για τους φιλάθλους και επίσης να μειώσει τη δική της επίπτωση στο περιβάλλον.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες της La Source Parisienne, η Paris Saint Germain θα είναι η πρώτη ομάδα, η οποία θα διατηρήσει τις ίδιες φανέλες για δύο σεζόν, αρχής γενομένης από την επόμενη σεζόν, ανοίγοντας πιθανώς την πόρτα σε άλλους συλλόγους συνεργάτες της Nike, όπως η Liverpool, η Inter Milan και η Barcelona.

Νέο πλάνο της Nike.
Μοιραστείτε το!

Αφήστε μια απάντηση

Top
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com